Piersici umplute

Photobucket
Acum ca e vara, sunt atat de multe deserturi fantastice cu fructe la care-mi fug ochii, si tocmai aici cred ca e problema - prea complicat sa ma hotarasc ce sa fac. Dupa ce-a trecut sezonul cireselor, al capsunilor si al altor bunatati pe care n-am apucat sa le trec prin foc si... mixer, am reusit in weekend sa fac niste piersici umplute. Reteta italiana, deci you can't go wrong :))

Am luat cinci piersici. Patru le-am taiat in doua, le-am scos samburele (scoop-ul de inghetata e foarte bun pentru treaba asta ;) Photobucket
iar pe a 5-a am curatat-o de piele si am pus-o intr-un blender mic (poti sa o tai marunt). Am adaugat 4 biscuiti amaretti, 80g de zahar, o lingurita cu varf de cacao si doua galbenusuri. Am mixat totul si cu compozitia obtinuta am umplut jumatatile de piersici. Deasupra am pus cate o bucatica de unt si le-am bagat la cuptor, 50 de minute la 180 de grade.
Photobucket
Cand le-am scos din cuptor, in piersici crescuse un mini-muffin, cremos si delicios :x
Se mananca cat sunt calde, apoi se razuieste cu lingura siropul pe care l-au lasat in tava :))
Photobucket

Etichete: , ,