Pui dijonnaise

Photobucket
Dupa victoria reputata cu hamburgerul, am zis sa ma ocup si de pui. N-am facut aripioare picante, nici crispy strips, n-am prajit in baie de ulei si cu toate astea a iesit bun - must be magic. Not!

Intai am scos toate borcanele de mustar din frigider - patru la numar. Unul l-am aruncat, ca era expirat :)) Am ramas cu trei - mustar de Dijon (foarte iute, aroma specifica), moutarde à l'ancienne (cu boabe de mustar integrale) si Gravlaxsas (mustar de la Ikea, cu marar, care se foloseste la somonul marinat).
Photobucket
Am amestecat cele trei feluri de mustar plus ceva piper si am facut un sos echilibrat perfect, apoi vreo doua felii de paine le-am dat la robot pana s-au facut firmituri :)
Photobucket
Intr-o tava cu gratar (se poate si pe gratarul de la cuptor) am rumenit niste ciocanele de pui. Cand au fost aproape gata le-am scos, le-am dat prin sosul de mustar, apoi le-am tavalit prin firmiturile de paine.
Photobucket
Inapoi pe gratar si in cuptor inca vreo 10 minute (nu uitati sa le si intoarceti), sa se rumeneasca bine.
Photobucket
Si masa a fost gata, delicious as always, healthy as lately :p
Photobucket

Etichete: , , ,