Stir-fry de pui

Photobucket
Ca sa incepem o veste proasta si oarecum offtopic - mi-a murit hardul extern, care, pentru ca eu sunt in between laptops, imi gazduia toate documentele din 2005 incoace, inclusiv toate pozele de pe blog plus altele pe care n-am apucat sa le postez inca.

Incheind pauza pentru miorlaiala, am facut un stir-fry de pui tot din seria consacrata :))

Ardei - taiat cuburi, dovlecel - taiat rondele, morcovi baby - fierti 5 minute.
Photobucket
Puiul a stat la frigider peste noapte, dupa ce si-a luat o frectie cu un amestec de scortisoara + chimen + chilli + sare + piper. Scortisoara nu e dulce, nu va strambati :p

Am incins o lingurita de ulei de orez in wok si la foc mare am aruncat puiul si l-am ametit un pic in tigaie...
Photobucket
...apoi am aruncat si legumele si am tinut-o tot intr-o invarteala vreo 15 minute.
Photobucket
La sfarsit a iesit ceva bun si aromat, cu texturi de tot felul, sa fie toata lumea fericita :D...
Photobucket
...inclusiv mancatorii de carbohidrati (a se citi Iv), care au avut parte si de o portie de orez.
Photobucket

Etichete: , , , ,