Cum a fost gateala de la Bacania Veche

Am intarziat cu postul asta pentru ca nu prea stiu ce sa zic in niste limite decente. Asa de bine m-am simtit duminica in spatele tejghelei de la Bacanie, ca imediat alunec in siropuri si alte tandreturi.

Asa ca I'll keep it short - a fost frumos si agitat, a venit multa lume misto, s-au mancat chestii (sper eu) bune si am ajuns seara pe la zece si ceva acasa, foaaarte happy. Atat de entuziasmata, incat Marius va fi fortat sa ma mai primeasca si alta data pentru dezmat cu tarte, cookies, scones, prajiturele si alte maruntisuri (poate si porc :D)

Multumesc mult celor care au ajuns, imi pare rau ca n-am apucat sa vorbim si sa povestim mai mult (dovada ca I was busy e si faptul ca n-am apucat sa fac nici poze :p).
Voua cum v-a placut duminica la Bacanie?

Etichete: ,