De ce nu mai pot sa beau vin ca un om normal

Pentru ca intamplarea a facut sa ajung acum vreo saptamana-doua la o "degustare de pahare".

Photobucket
Adica nu a fost o degustare de vinuri, ci o testare de genul "hai sa vedem daca paharul face diferenta". Daca pana acum ma strambam cand eram cu un pahar de plastic cu vin in mana, sa vedeti ce show iese de acu' inainte.

Am testat niste pahare Riedel. Citisem ceva inainte, cum ca bibelourile de cristal ar face vinul ceva deosebit, da' nu intelegeam exact cum. Well, aveam in fata cinci pahare - patru pahare smechere pentru Sauvignon Blanc, Chardonnay, Pinot Noir si Cabernet si un pahar obisnuit, luat de pe la un restaurant. In cele patru pahare specifice am testat vinurile respective, apoi le-am plimbat in paharul normal ca sa constat stupefiata ca, in comparatie, nu mai avea nicio aroma. Dupa care am testat si un Cabernet in pahar de Pinot Noir si tot asa, ca sa vad diferentele mai subtile. Well, exista!

Asa ca am luat cele patru pahare magice acasa, am destupat o sticla de Cabernet si am inceput sa-l foiesc prin toate paharele din casa. Concluzia a fost ca acu' tre' sa le arunc pe toate si sa investesc serios in altele. Ceea ce nu e chiar ce-mi doream, considering ca au un pret nu de ignorat (un Google mai tarziu am vazut ca se pot cumpara de la Vinexpert).

Intre timp mi-e frica si sa spal paharele, ca poate le sparg naibii :))

Etichete: , ,