Escargot

De cand am invatat si eu sa tin tigaia-n mana, vizitele mele prin restaurante s-au rarit dramatic. Cu cat stiam mai multe despre cum trebuie gatita una sau alta, cu atat eram mai mofturoasa. Din fericire, odata la muuult timp, descopar cate-o carciuma care e spot on si ma indragostesc ca de un fat frumos care are toate manierele elegante la el, stie sa-ti aleaga un vin si sa te rasfete cu un desert - sau un biftec tartar, in cazul meu :))

Asa a fost si vara asta, cand am dat peste Escargot (strada Toamnei 101). Un loc unde in gradina cresc smochine, gutui si mere - care, intr-o forma sau alta, ajung si la tine-n farfurie - unde mi-a fost descoperit un rosé demential si o stare de nu-ti mai venea sa pleci.
Photobucket

Gradina e acum poate un pic cam friguroasa (depinde desigur si de cat rosé ai baut :)), dar daca ajungeti nu ratati melcii manastiresti (doar sunteti la Escargot) in sos de unt cu usturoi, vin si patrunjel - atat de bun ca-ti stergi toata farfuria cu coaja crocanta de paine.
Photobucket

Cotlete de berbecut fragede la care le rozi si ultima bucata de carne de pe os
Photobucket

...si o placinta cu berbecut ceva deosebit.
Photobucket

La desert am incercat un nougat glacé minunat. Apoi am revenit la rosé, ofc.

Photobucket
Si pentru ca nu doar mie mi-a placut de Escargot, dar si lu' Escargot de mine, intr-o saptamana or so ne gandeam sa ne jucam impreuna. Povestim detalii cand le stim :)

Etichete: , , , ,