Oficial bucatar si o invitatie la masa

E oficial, azi am sustinut proba practica la scoala de bucatari. Se pare ca ma asteapta si o diploma noua si frumoasa, pentru ca la sfarsit am primit si felicitari din partea comisiei. Ce am gatit si cum a fost (inclusiv ce tampenii si greseli am executat cand nu ma vedea nimeni :p) - povestim mai tarziu.

Pana atunci vroiam sa va spun scurt ca duminica o sa gatesc prima mea masa de bucatar cu acte-n regula. O sa fie la Escargot, de la ora 16.00. Meniul e:

Pate cu stafide, vin si ierburi aromatice
Ravioli cu melci*
Boeuf bourguignon (vita fiarta in vin rosu cu legume) si cartofi cu unt
Tarte au citron

Fiecare fel de mancare e acompaniat de un pahar de vin de la Corcova si Budureasca, iar toata distractia costa 100 de lei/persoana. Dati un semn la 0746.795.029 sau 021.201.71.33 pentru rezervari si ne vedem pe acolo. Eu o sa fiu aia care apare dupa desert, cu un pahar de rosé in mana. Cheers :)

*Ravioli cu melci e un fel de mancare pe care-l va prepara Florin Dumitrescu, chef-ul de la Escargot :)

Etichete: