Citroen DS3 (not a cupcake! :))

Sa schimbam un pic topicul, ca de la atatea cupcakes ni se apleaca :))

Poate voi, care aveti timp sa cititi bloguri (eu scriu la unu-doua, da' de altele nu prea mai am timp lately :p), ati vazut ca prin blogosfera circula un Citroen DS3. A ajuns si la mine, in testdrive.
Photobucket
A fost prima mea intalnire cu un Citroen - adevarul e ca nu prea m-a pasionat marca asta so far. Preferintele mele frantuzesti s-au limitat intotdeauna la bourguignon, croissante, macarons, bordeaux, champagne, Jean Paul Belmondo (cand era tanar), je ne regrette rien. Dar a fost o intalnire interesanta.
Exterior
- modelul pe care l-am primit a fost galben cu plafon negru, plus niste jante cool, de vreo 17". alte modele au bulinute si culori mai pastelate, eu m-am bucurat ca a mea a fost mai masculina. don't really dig masinile cu floricele
- s-a holbat lumea la mine la masina in trafic. felt good
- am lasat-o langa terasa la care ma parcasem si eu si am putut vedea cum se opreste lumea sa se uite la ea
- am parcat-o pe o strada cat eu am plecata in cautarea unei gelaterii. cand m-am intors, unii isi faceau poze langa ea. azi tre' sa o gasim deja pe Hi5 :))

Interior
- bordul e misto (in cazul meu - negru glossy), ceasurile la fel (cromate), insa butonul de avarie e cam departe si nu mi-a venit foarte la indemana atunci cand a trebuit sa-mi cer scuze pentru ca am taiat fata cuiva :p
- comenzile radio/cd si cele pentru cruise control sunt cumva in spatele volanului, a durat putin pana le-am invatzat. cam 3 kilometri.
- scaunele sunt confortabile, iar volanul are un grip foarte misto, cu insertii metalice (la fel si pedalele - insertii cromate)
- din pacate - niciun loc de pus cafeaua. indeed, eu nu beau cafea - da' un red bull tot mai plimb cu masina din cand in cand si nu mi-e prea comod sa-l tin in mana.
- geamuri laterale si luneta sunt fumurii (caz in care nu te mai sacaie noaptea farurile altora)
- pasagerii din spate nu cred ca sunt foarte amuzati ca tre' sa-si tina genunchii la gura, dar... not my problem, I ride in style - e foarte mult loc in fata :))

Condusul
- am avut parte de vreo 120 de cai, dar ca nu prea m-au impresionat. se strecoara-n trafic, te scoate din depasiri, toarce frumos. daca vrei mai multe, mai cauta...
- ne-am jucat pana pe la 180km/h (daca cineva cu chipiu si insigna o sa ma intrebe asta, o sa neg, desigur)
- cruise controlul a ramas fixat la 171km/h, asa ca tare m-as amuza sa vad fata urmatorului care o ia in testdrive :)) ca idee - modelul pe care l-am avut avea vitezometrul inscriptionat pana la 210km/h.
- cursa schimbatorului de viteze e cam lunga pentru o masina care se vrea sportiva, iar frana de mana e cam enervanta (cursa prea scurta)

Multi am vazut ca au comparat Citroenul cu Fiat 500 si Mini (Mini nu prea ma intereseaza, dar Fiatul il iubesc ca-n prima zi) - eu zic ca sunt filme diferite.

Gata pauza publicitara, inapoi la cratita! :))

Etichete: ,