Happy b-day to me sau Pork fest

Azi e ziua mea, dar pentru ca asta e o saptamana extra-aglomerata, am sarbatorit (a se citi "am mancat") ceva mai devreme. Adica sambata au trecut pe la mine cativa prieteni apropiati si nevinovati, care nu aveau nicio idee ce-i asteapta.

Dar sa ma explic: se da contextul in care eu sunt superprinsa cu diverse proiecte, plus predarea revistei si sunt obosita pe(ste) masura si fara niciun pic de timp sau inspiratie. Astfel ca nu stiam ce sa gatesc de ziua mea. La un moment dat chiar m-am gandit ca o shaorma la farfurie de la Dristor n-ar fi o alegere chiar asa proasta :)) deci atat de grava e situatia. Asa ca, dupa ceva dezbateri in bucatarie si in forul interior, am hotaratun meniu simplu si cinstit... cu porc. Ca sa nu para asa grobian, am zis ca-i comfort food :))

Am inceput oarecum decent, cu o paine neagra cu seminte, un platouas cu branza, mezeluri si muraturi picante de la Saschiz luate de la de la Bacania Veche, plus ceva ridichi si ceapa verde.
Photobucket
I-am ametit apoi cu prima transa din productia 2010 a vinului lu' domnu' tata, pentru ca apoi sa le dau la temelie cu un ....tananana.... picior de porc copt incet vreo 7-8 ore (adica l-am pus in cuptor si am plecat de acasa sa-mi rezolv treburile :p). Sa ne intelegem - nu aveti un punct de referinta asa ca poate nu va dati seama de proportiile problemei - porcul asta are 6 kile!
Photobucket
S-a mancat cu varza acra calita si muraturi :))
Photobucket
Cu toate bunele intentii, am bagat la inaintare si un pui copt cu legume, dar n-a prezentat interes pentru nimeni... sa fim seriosi :))
Photobucket
In final, pozele demonstreaza ca am facut si-o tarta cu mere - simple yummy food pan' la capat! :)
Photobucket

Etichete: ,