Revenge of the Cupcakes

Pam pam:
Photobucket
Tineti minte cum anul trecut am facut-o lata cu 200 de muffins? Forget about it, cuz it's sooo last year.

Luni seara (mai exact noaptea, ca a durat pana dimineata la 5 :)) m-am distrat cu 324 de cupcakes (daca nu pui la socoteala cele 2 tavi pe care le-am aruncat pentru ca le-am "otravit" cu niste fulgi de cocos dubiosi).

Well, call me crazy, dar sa stiti ca au fost altii si mai nebuni care mi-au lansat provocarea ;) Plus ca daca nu era Iv cu mine, clacam pe la miezul noptii :p

Am facut si un "atelier" de colorat si decorat...Photobucket
si, ca sa va faceti o idee, am stivuit cutiile in care au intrat bestiile. Ce vedeti deasupra sunt degetele mele. Pentru ca eu sunt in spate si nu va vad de atatea cupcakes :))Photobucket

Photobucket
(in caz ca va intrebati - initiativa nu mi-a apartinut. prajiturelele au fost o comanda, iar cutiile au ajuns la niste oameni care sper ca s-au bucurat de ele :x)

PS - mi-e frica de anul viitor :))

Etichete: ,