Cotlete de miel kashmiri

Saptamana trecuta am petrecut o dupa-amiaza magica in bucataria lui Kumar de la Agra Palace. N-are cum sa nu fie fascinanta masa lui tot timpul plina ochi de condimente in care-mi bag nasul absolut nepoliticos :))
Photobucket
Motivul pentru care l-am parazitat pe Kumar a fost ca vroiam sa ma invete o reteta mai smechera de-a lui. M-a invatat doua :) Una o gasiti in Good Food-ul care o sa apara saptamana viitoare, pe celalta - chiar mai jos.

Kashmiri lambchops comand de fiecare data cand trec pe la Kumar si era timpul sa invatz si eu, mai ales ca nu e mare smecherie daca ai ingredientele (ce-i drept, o sa-ti lipseasca cuptorul tandoori, da' asta e - ne descurcam cu ce avem :)
Asa ca m-am dus pana in Crangasi unde am auzit ca e o macelarie arabeasca mai smechera, am luat niste cotlete de miel (very chepo, I might add) si ajunsa cu ele acasa am facut o marinada din: un pahar de iaurt, cate un pinch de sare, boia iute, coriandru macinat, chimion mascinat, garam masala, cardamom pudra, putin otet, putin ulei, zeama de la jumatate de lamaie, o lingurita de ghimbir ras, niste kasoori methi (daca gasiti - are Marius la Bacanie) si ceva mai mult tandoori masala. Cat va lasa inima si papilele ;)
Photobucket
Acestea fiind zise, cotletele se scufunda in maglavais si se uita de ele cel putin 6 ore (sau aproape o saptamana, in cazul meu, care chiar am uitat :))
Photobucket
Apoi se pun pe gratar sau in cuptor vreo 15 minute.
Photobucket
Le mananci simple daca esti certat cu carbohidratii sau cu niste orez basmati daca n-ai griji de genu' asta :))
Photobucket

Etichete: , ,