Pui cu otet balsamic, portocale si rozmarin

Photobucket

Tare simplu si rapid. Mai complicat a fost sa ma ridic de pe canapea :))

Aveam in frigider niste firisoare de pui de cand dezosasem un piept pentru alta poveste (pe care o s-o spun soonish). Le-am scos si le-am pus in tigaie cu un strop de ulei de masline. Cand s-au rumenit putin, am turnat niste otet balsamic, am stors juma de de portocala, am turnat putina supa de pui si am lasat treaba sa bulbuceasca cat timp mi-am jumulit rozmarinul de pe pervaz (care tot in tigaie a ajuns). Pe final am adaugat si-o lingura de unt. Sosul s-a mai inchegat si a devenit mai catifelat.

Intre timp pusesem intr-un castronel vreo trei linguri de cuscus. L-am acoperit cu restul de supa de pui fierbinte. Nu multa - doar cat sa-l cuprinda si sa-l depaseasca cu un deget. Am acoperit castronul, iar dupa cateva minute lichidul era absorbit. N-a mai trebuit decat sa-l amestec putin cu furculita.

Puiul l-am pus in farfurie cu niste bucatele de portocala peste care am turnat restul de sos plus inca niste ace de rozmarin. Cuscusul langa. Dupa cum se vede :)

Etichete: , , , ,