Stir-fry "tocanita"

Adica am facut un fel de tampenie, da' cu gust bun :)) Si cu intentii la fel - am vrut sa scot din traseu toata mancarea care statea sa se strice in frigider, cum e obiceiul din pacate (despre care povesteste si Adi Hadean, mai pe larg)

Am taiat toate legumele - ciuperci, ardei, dovlecei - la robotul de bucatarie. Se putea si de mana, da' am zis sa valorific utilajul, ca prea am impresia ca sta degeaba.
Photobucket
Am taiat niste pulpe de pui in cubulete bite-size.
Photobucket
Am incins o lingura de ulei de orez in wok, am dat intai putina culoare la carne, apoi am adaugat toate legumele. Pentru ca erau o gramada, evident ca au lasat multa apa. Am amestecat ce-am amestecat, pana m-am gandit sa las treaba sa clocoteasca-n voie, pana ce scade zeama. Apoi am adaugat niste sos de soia. Si gata. Si a fost bun, chiar si fara taieteii din orez pe care i-am sarit :)
Photobucket

Etichete: , , , ,