Porc la tigaie cu legume plictisitoare

Photobucket
Cand am fost in bazarul de condimente din Istanbul evident ca s-a gasit un nene care sa ma farmece cu sacii lui de mirodenii, asa ca m-am intors acasa cu tot felul de spice-uri, inclusiv un mix recomandat ca fiind "pentru friptura". In general nu prea cumpar mixuri de condimente (exceptie fac alea de la Nomu :), si niciodata combinatii in care nu stiu care-s ingredientele. But oh, well - nu-i vina mea ca turci-s vrajitori si mi l-au bagat in traista.

Asa ca aseara, cand nu prea stiam ce sa fac super rapid de mancare, ca apoi sa-mi iau de-o grija si sa ma uit la la cine stie ce serial dubios, am pus la fiert niste legumele congelate , iar un cotlet de porc l-am tapetat cu mixul de condimente. Porcu' l-am pus in tigaia incinsa si cat a stat sa se rumeneasca pe-o parte si pe alta, am scos o salata din punga si-am stropit-o cu un dressing din ulei de masline + otet de vin alb + mustar de Dijon. Lene maxima = eficienta maxima :))

Etichete: , ,