Ding-dong: schimbari, noutati etc

Photobucket
...de data asta nu in bucatarie.

Deci ma trezesc de dimineata si-mi zic: "Uff, ce-as mai sta degeaba". Cateva minute si-un cascat mai tarziu imi pica fisa: "Pai pot! Si asta o sa fac!". Pentru ca...wait for it,...wait for it.... mi-am dat demisia de la Good Food :))

Nu, n-am glumit. O fi ala un smiley face dublu, dar e cat se poate de pe bune. Mi-am dat demisia acu' o luna, iar vineri a fost ultima zi la birou. Si pentru cine avea indoieli - e o veste buna. Urmeaza o saptamana care culmineaza cu un foodie trip in Sicilia, iar apoi ma apuc de alte lucruri noi, interesante & very exciting. Cat despre Good Food - numarul care va aparea la inceputul lui martie va fi ultimul cu numele meu la 'redactor sef', dar am ramas prieteni (tablita din poza de mai sus, primita de la colegi, sta marturie :)) - voi colabora in continuare cu echipa in calitate de consultant si editor.

"Cheers to that", mi-am zis eu si-am mai turnat un pahar de prosecco.

Etichete: ,