Omleta cu porumb

Photobucket
Sigur stiti fazele alea in care deschizi frigiderul si vezi ca bate vantul si tot ce gasesti e o rosie ratacita si scofalcita, o bucata de branza, o conserva desfacuta. Cam asa am patit si eu. Adica niste oua si-o conserva de porumb, deschisa c-o seara inainte, in scopul unei salate de ton. Si am dat-o improvizatii. Adica am facut o omleta-jazz, in ciuda protestelor lui Iv ("De ce-ai vrea sa faci o omleta cu porumb?!" *insert here voce scarbit-indignata* :))

Boabele de porumb l-am pus la prajit intr-o lingura de unt. Am separat ouale. Albusurile le-am batut cu-n varf de sare pana s-au facut tzepene bine. Galbenusurile le-am frecat cu piper proaspat rasnit, apoi le-am incorporat in albusuri, amestecand cu o spatula. Am adaugat boabele de porumb si toata compozitia am turnat-o intr-o forma/tava unsa cu unt, pe care-am bagat-o la cuptor 15 minute.

Am salvat si-o ceapa verde de la ofilire, am presarat peste si am avut revelatia uneia dintre cele mai bune omlete incercate so far. Cred ca o sa recidivez in muuuulte combinatii si variante. Cat despre Iv - si-a inghitit cuvintele. Si omleta ;)
Photobucket

Etichete: , ,