Dezmat japonez la Maiko

Photobucket
La Maiko mi s-a intamplat ceea ce probabil s-ar fi numit un business lunch, daca eu n-as fi venit cu cea-mai-murdara-masina-din-lume, n-as fi avut o rochie sifonata, n-as fi baut sake si nu m-as fi indopat pana la punctul in care m-am gandit ca o sa innoptez acolo, ca mi-a fost aproape imposibil sa ma mai ridic de la masa :))

Masa a debutat cu o farfurie de edamame - pastai de soia aburite si presarate cu sare de mare,
Photobucket
langa niste alge murate-n sos miso si otet de vin. N-as fi zis ca un start asa light & healthy avea sa degenereze intr-un chiolhan japonez.
Photobucket
Pentru ca ce-am gustat pana acum la Maiko nu m-a dezamagit, m-am lasat pe mana chelnerului care a ales un platou cu 20+ sushi, maki, rolls etc.
Photobucket
Cu ultimele doua bucati m-am cam luptat, dar chiar nu aveam de gand sa le las in farfurie.
Photobucket
Si cand m-am gandit ca am izbandit, mi-au fost asezate-n fata tacamuri de peste, motiv pentru care eu am devenit bipolara - Oh, yummz! versus Oh, shoot!

Apoi mi-a s-au desfasurat in fata urmatoarele: cod negru marinat in pasta miso, baby-sepie, crevete regal (adica big one :)), sparanghel la gratar si niste sosuri pe care nici n-am mai putut sa le bag in seama.
Photobucket
A fost greu, m-am luptat, am invins, si-am sarbatorit cu-n ceai de santal.
Photobucket
Cam asa arata situatia la Maiko, eu vi-l recomand sincer, dar de preferat in zilele in care primiti salariul, luati prima si bonusul anual - toate cumulate - if you catch my drift ;)
Photobucket
Photobucket

Etichete: , ,