Bloggers' Night Out (4) - Readers Cafe

Cum ne sta bine, nici nu ne-am intors bine de la Fundata, ca iar am ajuns in carciumi, in formula ceva mai completa (dat tot ducandu-i dorul lu' Cookie, actualmente sechestrata la domiciuliu de al sau Iepu' :p - lucru care m-a determinat sa mananc cat pentru doua persoane ;)

Contextu' a fost acelasi - i-am adunat pe cei patru de mai jos cu aparatele si apetitele din dotare...
Photobucket
... si ne-am parcat la Readers Cafe, un bistro*lounge*bar din Metropolis Center (Iancu de Hunedoara). Locul il stiam deja de cateva luni, il vizitasem si cu alte ocazii, mostly business breakfast-uri si alte ape plate, asa ca meniul il cunosteam doar din citite, nu si din gustate. Deci se cerea o testare exhaustiva :) Asa ca ne-am facut curaj cum stim noi mai bine - cu pahare de prosecco si o discutie cu gazdele noastre lovely, care ne-au ghidat prin meniu, pe fundal de muzica live.

Am inceput cu cateva platouri de tapas - practic niste crostini topped cu rosii, ardei copti, somon, oua de prepelita si ansoa.
Photobucket
Am continuat cu sushi. Mult si bun. S-au remarcat mai ales bucatile de sashimi perfect proaspete.
Photobucket
Asa bun incat dupa ce am terminat, am mai cerut o tura :))

Pentru ca apoi s-o luam de la capat dupa cum urmeaza: salata Readers (dovlecei si ciuperci marinate, branza de capra, rosii cherry si rucola)
Photobucket
Salata cu rata afumata si foie gras
Photobucket
Tagliata de vita cu rucola
Photobucket
Creveti cu legume la tigaie (asta a fost alegerea mea si am fost foarte multumita - crevetii lovely, desigur, dar legumele caramelizate mi-nu-nat - i actually fell in love with a carrot)
Photobucket
Pe final, dupa ce am incercat prajitura Readers (cu crema de ciocolata si nuci)..
Photobucket
...si un Mango Cheesecake,
Photobucket
ne-am hotarat la cate un desert din fiecare, sa stim o treaba (deci s-au mai alaturat pe farfurii black & white chocolate mousse, mille feuille, nuts and coffee cake - the yumm)
Photobucket
Acestea fiind punctate, am incheiat seara in aceeasi nota...
Photobucket
Daca ajungeti pe la Readers, and I recommend you do, tineti cont de faptul ca meniu se schimba in functie de momentul zilei (breakfast, business lunch, dinner, tapas & shushi), seara aveti parte de muzica live (in surdina, foarte placut)
Photobucket
un reading corner cu carti si reviste
Photobucket
plus alte chestii lovely, pe care le descoperiti voi ;)

Etichete: ,