Creveti la gratar cu cartofi noi la cuptor

Photobucket
Am dat peste crevetii astia mari si carnosi si n-am putut rezista. Dupa care am fost in piata si mi-au cazut ochii pe niste cartofi noi, mici, numai buni de gatit intregi.

Asa ca am ajuns acasa si mi-am facut de cap fara alt concept decat sa pun intr-o farfurie cam tot ce-mi place mie mai mult - carbohidrati, seafood, usturoi si patrunjel. Hell yeah!

Cartofii i-am facut dupa reteta de acum vrei doi ani, devenita de baza la mine-n bucatarie. Cartofii se spala si se fierb (in coaja - ca astia noi aproape ca nici nu au) cateva minute, apoi se arunca-ntr-o tava cu ulei de masline, rozmarin, cimbru, masline, capere si un strop de otet de vin alb (n-o sa se simta la final). Apoi se baga-n cuptor pana-s rumeni si aurii.

Photobucket
Photobucket

Cand a fost vorba de creveti, mi-am suflecat manecile, si m-am pus pe curatat.Photobucket

Apoi i-am balacit in ulei de masline cu chilli de la Oliviers & Co. si am incins gratarul de fonta. Photobucket
I-am aruncat acolo cateva minute, pana s-au facut portocalii. Sa nu-i tineti prea mult, ca se duce naibii povestea si mancati cauciuc.

Farfuria am umplut-o cu toate cele bune, alaturi i-am tras un sos facut din iaurt, usturoi tocat marunt, patrunjel, zeama de lamaie si ulei de masline, iar langa s-a intamplat o salata verde, dreasa cu ulei de masline extravirgin si lamaie. Bun a fost!
Photobucket

Etichete: , , , , , , ,