Fajita de pui cu guacamole si pico de gallo

Photobucket
Care ajungeti mai des pe aici stiti ca pieptul de pui nu mi-e cel mai bun prieten, dar pentru ca aveam unul in congelator, doar n-aveam sa-l arunc. Combinat cu niste foi de tortilla cumparate din Mega Image, eu zic ca am scos-o cu bine la capat.

Intai am luat puiul, l-am taiat fasii si l-am pus la marinat in ulei de masline cu zeama de lamaie, vreo cateva ore.
Photobucket
Cand, in final, mi-am facut curaj, am incins gratarul de fonta si l-am pus la rumenit.Photobucket
In alta tigaie au nimerit niste felii de ardei rosu si ceapa, perpelite in ulei de masline.
Photobucket
Langa treaba asta am facut un guacamole dintr-un avocado, doua rosii cherry, putin ardei iute, ceapa verde si zeama de lamaie.

Ba mai mult, am pus-o si de-un pico de gallo, o salata care acompaniaza de obicei fajita. In acest caz - ceapa, rosii, ardei iute si patrunjel, toate taiate marunt si amestecate cu ulei de masline extravirgin si zeama de lamaie.

Simplu si foarte bun, de repetat pana Iv nu mai cere la shaorma (cu toate ca sigur o sa vreau eu :))
Photobucket

Etichete: , ,