JW Steakhouse @ Marriott

Unele restaurante sunt atat de bune incat te lasa cu sechele. Mai ca nu stiu daca sa ma bucur sau ma ma apuce disperarea si plansul cu sughitzuri :)) Yeah, I get emotional cand e vorba de mancare exceptionala.
Photobucket
Joi am fost invitata de Nicu, executive chef la Marriott, la o masa la Steakhouse, noul restaurant de la etajul 1 (in locul fostului Cupola). Si cum mesele cele mai bune se impart cu prietenii, s-au adunat in jurul fripturii si Marius, Florin, Monica & Madalin. Ne-a acompaniat la masa si Manafu, caruia cred ca si acum ii mai tziuie urechile dupa ce ne-a ascultat delirul foodie despre fripturi, cutite, stele Michelin, Angus, Kobe, sare de mare, carne de crab, gratare din roca vulcanica si alte balarii :))

Dupa ce am ajuns ne-am facut pofta cu un mint-julep. Surpriza n-a fost doar in pahar, dupa cum se vede :)
Photobucket
Apoi Nicu ne-a facut o plimbare prin restaurant si ne-a parcat in bucatarie, unde ne-a facut cunostinta cu Black Angus-ul USDA Choice...
Photobucket
..de care apoi a avut grija cu dexteritate, cat noi i-am suflat in ceafa si l-am asasinat cu tzacanitul orchestrei de Canon & Nikon.
Photobucket
Photobucket
Asa ca ne-a scos si-un tomahawk dintr-un frigider, ca sa ne invetze minte :))
Photobucket
Apoi ni s-au insirat in fata cele mai bune cut-uri, de la fillet la rib eye, la new york strip si tomahawk, marmorate si maturate cum trebuie.
Photobucket
Care au intrat la broilerul super-smecher, la o temperatura de 650C.
Photobucket
Photobucket
Nu mult timp, cam cat imi ia mie sa beau un pahar de prosecco rece. Adica rapid, desigur :)
Photobucket
...pentru ca noi am votat in unanimitate medium-rare, and it was perfection on a plate - crusta cu textura buna, carne suculenta, care mai avea putin si se topea.
Photobucket
Tura viitoare o sa incerc rare, iar the next timp black & blue. Sa stim o treaba :)

De notat e si rasfatul cu Maryland lumb crab cakes, bine pudrate cu Old Bay Spice, langa sos tartar
Photobucket
Ba si niste calamari crocanti care au disparut in no time, pentru ca eu si cu Madalin am avut o treaba cu ei, de n-au mai apucat sa ajunga pe masa.
Photobucket
Dar asta nu inseamna ca n-a fost dezmatul suficient. N-au mai intrat la pozat onion rings, salatele, deserturile absolut fabuloase (reteta de bread pudding o gasiti la Nicu pe blog ;)
Photobucket
Doua zile dupa asta n-am mai putut manca nimic. Initial pentru ca eram satulaaa, apoi pentru ca eram nervoasa :)) Once you go JWS, you can't go back. Probabil ca I'll need therapy ca sa mai pot intra in alt steakhouse vreodata :))

Cand o sa-l vedeti pe domnul din imagine, sa stiti ca el e responsabil!
Photobucket

Etichete: , ,