La cina cu Electrolux

Photobucket
Stiti povestile alea simpatice spuse pana acum de food bloggeri si mai lovely, ca EasyPeasy, Chef Chilly, Crazy Mother Cooker, Foodie Family, Wine & Knives, Zana Eficientei, Placeri simple, Bucatar sub acoperire si Sa bucatarim? Well, dupa ce la cateva dintre ele am ajutat la organizare, cat timp am fost alaturi de cea-mai-misto-echipa-aurie GolinHarris, saptamana trecuta a venit si randul meu printre invitati.

Pentru cine nu stie despre ce-i vorba - o data pe luna, Electrolux aduna la Club Cortina cativa food-bloggeri, le pune la dispozitie toate ingredientele, oalele, tigaile, plitele si cuptoarele de care au nevoie si-i lasa sa go wild. Astfel se intampla o seara misto, cu mancare delicioasa si povesti despre ingrediente secrete si vacante culinare, cum numai in cercuri food-iste se pot produce :)

De data asta, alaturi de mine le-am avut pe Anca Mitu de la Privileg Catering & Readers Cafe, Cristina de la Raftul Bunicii si Anca de la Cookie Jar, long time friend si pastry afficionado (de unde rezulta ca de oricate ori ii fac o vizita, ma indes cu niste prajituri delicioase - no wonder ca tocmai ce-am vizitat-o sambata seara si duminica dimineata :))
Photobucket
Acestea fiind zise, fiecare ne-am apucat de treaba - Anca a facut niste minunate vinete cu parmezan (melanzane alla parmigiana)
Photobucket
Cristina a facut o supa foarte fina de brocoli, dar pe care eu am uitat s-o pozez, pentru ca eram cu mainile-n aluatul de naan.

Ceea ce ne aduce la distractia mea - curry de pui (Murgh Makhani) cu lipii (naan) cu unt, usturoi si patrunjel. Chiar daca am mai gatit pana acum pe plite cu inductie, experientele avute nu mi le-au facut prea simpatice. Dar la Cina Electrolux everything went so smooth, chiar si wok-ul meu de tabla ieftina de la Ikea s-a incins cu succes (deci pentru plita cu inductie nu e nevoie de tigaile alea speciale, overpriced si greu de gasit ;). Cat despre naan, s-au copt perfect egal, au fost super crispy, lucru care m-a bucurat foarte tare, mai putin in zilele urmatoare, cand mi-am privit aragazul cu si mai mult dispret. Drept pedeapsa, m-am gandit sa nu-l mai curat pana nu-mi iau altul. Ha!
Photobucket
Photobucket
In final, Anca ne-a lovit la temelie cu o tarta cu ganache de ciocolata si caramel sarat, buna cum n-am prins in nicio cofetarie de la noi pana acum.
Photobucket
Acestea fiind zise, va doresc sa fiti si voi invitati la una dintre serile astea, cuz it's magic

PS: draga Carmen, Roxana, Alexandra & Monica - eu ma autopropun degustator si la urmatoarele intamplari foodie. K? :)))

Etichete: