Mofturi, iaurt si un concurs de 1000 de euro

Nu stiu daca v-am povestit pana acum (asta pentru ca probabil nu va intereseaza :)), da' eu cand aveam 3 ani am refuzat sa mai mananc lactate. Si distractia asta m-a tinut mult si bine, inca mai dureaza pe alocuri, dar important e ca am depasit momentul. In liceu am acceptat mozarella in pizza, acum vreo 3-4 ani m-am imprietenit cu parmezanul si anul asta - cu iaurtul. Mai ales datorita bucatariei indiene (merci, Kumar), unde am dat peste raita.
Photobucket
Asa ca aseara am facut o raita simpla - o cutie de iaurt, o lingurita de garam masala si o mana de legume taiate marunt: morcov, ardei iute, ardei gras, castravete. S-a mancat cu lipie pana n-a mai ramas nimic :)

Acestea fiind zise, sa va explic care-i treaba cu concursul: Nutriday va alimenteaza cu 1000 de euro daca voi imi povestiti in comentarii - sau la voi pe bloguri (da' sa-mi dati si-un link, v-as ruga) - cum va distrati cu iaurtul in bucatarie. Cum ati folosi 6 iaurturi Nutriday? Cea mai misto idee, desemnata de un juriu din care fac parte si eu, primeste premiul. Deci sa curga iaurtul :))

Drept exemplu, eu as spune asa: Nutriday Natural merge perfect intr-o raita, Nutriday de baut il asorteaza intotdeauna Iv cu briosele calde pe care le fac eu, Nutriday 0% e pentru amestecat cu cereale sanatoase, cu multe fibre, Nutriday Delicios cu capsuni merge intr-o inghetata cu fructe de padure, iar cu un Nutriday Usor as face un dip din ardei copti, usturoi si patrunjel.

In alta ordine de idei, daca tot va infigeti in raftul de lactate, sa stiti ca daca cumparati 6 produse Nutriday, pana pe 30 iunie, puteti castiga prin tragere la sorti un Citroen Grand C4 Picasso Seduction 1.6HDI 110CP si un tur culinar prin tara, cu toata familia, da' si alte premii – aparate de preparat painea si rucsaci de picnic. In plus, in regiunea din tara cu cele mai multe participari se va organiza si un mega-picnic. Pentru asta trebuie sa inregistrati codul de pe bonul de supermarket pe nutriday.ro. Simplu ca raita :)

Regulamentul concursului il gasiti aici.

UPDATE: Castigatorul concursului este autorul blogului aromeinroz.com. Felicitari!

Photobucket

Etichete: ,