Eu - weekend bun (2)

Intai au inceput insomniile de vara. Vineri noaptea pana sambata dimineata. Am rascolit in cutii..
Photobucket
...apoi am vazut ca s-a luminat si a rasarit soarele.
Photobucket
Asa ca m-am gandit ca poate ora 6 dimineata e un bun moment sa merg la piata, ca in Boqueria, unde dimineata gasesti cea mai buna marfa si tarabele-s pline de bunatati. Dar dupa un sondaj printre alti insomniaci de pe Facebook mi-am dat seama ca Oborul nu-i in Barcelona si m-am repliat pe un somn pana la 11.00.

Apoi m-am invartit din pat pe canapea pana dupa-amiaza, cand mi-am parcat fizicu' in curte la Foodie Family, unde impreuna cu Elena, Madalin, Florin si perechile de rigoare ne-am dezmatzat cum stim noi mai bine. Cred ca-i usor de ghicit ce fel de sticla baltea in gheatza de mai jos ;)
Photobucket
Monica & Andrei ne-au rasfatzat cu foccacia, prosciutto cu pepene galben, dips & spreads,
Photobucket
da' si niste sosuri din alea de te fac sa ti se inoade lacrimile-n barba.
Photobucket
Asta cat sa ne deschida pofta de pizza adevarata, facuta in cuptorul cu lemne.
Photobucket
Si a fost asa buna cum nu-mi mai amintesc sa fi incercat de la Roma incoace.
Photobucket
Si inca o chestie la care mi-a ramas gandul - o placinta cu aluat de foccacia si umplutura de rubarba si capsuni. Un vis, n-am cum sa va explic mai bine. Plus un cheesecake cu dulce de leche si un backed alaska care n-au mai intrat in cadru ;)
Photobucket
Si asa s-a facut duminica, cand m-am mutat in alta gradina, de data asta la Boo, unde am recuperat povesti cu prieteni dragi, am facut gratar (si by that I mean Mishu, ca eu pazeam congelatorul sa vad daca s-a racit berea :))
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Iar eu m-am topit toata langa the best mum ever - dupa a mea, desigur.
Photobucket
Voi?

Etichete: