Muschi de porc cu sos de hribi

Aroma asta de hribi e una care-mi place tare - fie langa fripturi, in paste, risotto sau pur si simplu pe paine. Dar inspirata de un post citit acum mult timp pe Foodie.ro, am executat cele de mai jos.

Am luat un muschi de porc, l-am taiat in medalioane late cam cat trei degete...
Photobucket
Si le-am pus la rumenit in tigaia in care am incins o lingura de ulei. Cam 5 minute pe fiecare parte. Nu-i prea putin, ca vrei sa ramana frageda carnea, deci nu exagera cu prajeala. Cand ai terminat, pune-le la odihnit intr-o caserola acoperita vreo 20j de minute, cat faci sosul. Nu trebuie sa le mananci imediat - daca ai bagat cutzitu' s-au scurs toate sucurile si-i cam mare pacat.
Photobucket
Pentru sos, am taiat marunt o ceapa, pe care am prajit-o pana s-a caramelizat...
Photobucket
...apoi am adaugat o mana de hribi pe care ii lasasem la rehidratat in apa calda.
Photobucket
Dupa ce i-am perpelit putin si pe astia, am turnat in tigaie apa in care au stat (si care acum avea aroma puternica de hribi) si am lasat sosul sa se reduca. La final am adaugat si cateva linguri de smantana de gatit (din aia lichida). Ceva frumos. Si bun!
Photobucket

Etichete: ,