Bloggers' weekend away @ Hotel Vega (2)

In ultimul weekend din iunie (yeah, it's been a while), ne-am adunat in formatie semi-completa (eu, Elena, Monica si Madalin + jumatatile lor mai bune) si am luat drumul autostrazii soarelui, pana ce ne-am oprit in Mamaia, la Hotel Vega. Not our usual scene, dar acolo tocmai se pregatea de lansare noul meniu al restaurantului Akolade, semnat de Paolo Austero, un chef nou, proaspat importat fix pentru acest scop.

Dupa ce ne-am cazat (camerele, dupa cum se vede, sunt more than ok)...
Photobucket
si-am facut o vizita la pranz la restaurantul Lot.K (papa bun, dar scump - povesteste Elena aici si Monica aici), ne-am dus la Akolade, unde am inceput cu ritualul traditional.. prosecco!
Photobucket
Dupa care ni s-au adus, rand pe rand, feluri din noul meniu. A fost un adevarat maraton culinar, la finalul caruia eram sfarsiti, but-oh-so-happy :)

Am inceput cu foccacia
Photobucket
Iar primul fel a fost o caponata siciliana (ca sa intelegem din start de unde vine noul bucatar :)
Photobucket
A urmat o caracatita cu cartofi aromati cu busuioc si sos de rosii uscate Photobucket
Ravioli umpluti cu creveti si scoici St. Jacques si sos de dovleac si spanac (delicios, felul meu preferat din toata seara)
Photobucket
Biban in crusta de fistic cu cartofi, dovlecei si rosii cherry invelite in radicchio
Photobucket
Piept de rata cu sos de cirese
Photobucket
Muschi de vita cu sos de vin
Photobucket
Prajitura cu branza de oaie si capsuni
Photobucket
Carpaccio de ananas si pepene rosu
Photobucket
A doua zi, cand ne refacusem putin dupa seara "aglomerata", am dat si-o tura prin bucataria de la Akolade, sa vedem exact cum sta treaba.
Photobucket
Ne-a placut, si daca mai avem ocazia sa ajungem pe la Mamaia, stim unde sa ne parcam cand ne e foame :)

Etichete: ,