Furnici in copac

Photobucket
Daca sunteti familiarizati cu meniurile de chinese delivery, inseamna nu v-am speriat cu titlul. Nu-s furnici pe bune, nu-s nici in copac, e de fapt carne de porc tocata si lipita de niste noodles chinezesti din fasole mung. Super simplu de facut, e gata mai repede decat mi-ar fi venit comanda facuta la un serviciu de delivery, plus ca e muuult mai cheap. Cred ca ajunge cam 3lei/portie :)

300g de carne de porc tocata se amesteca cu 2 linguri de sos de soia si 1 lingurita de ulei de susan si se pune de-o parte, timp in care ai timp sa tai marunt 1 legatura de ceapa verde, jumatate de ardei gras rosu si jumatate de ardei iute (sau mai mult, daca te tine ;).

Intr-un wok (sau o tigaie incapatoare - eu am ramas fara wok de curand, in urma unui experiment in care l-am cam bulit si-a trebuit sa-l arunc. deci tre' sa-mi iau altul :)) se pun la calit legumele, cu niste ulei. Dupa un minut, se adauga si carnea de porc, care se prajeste, amestecand frecvent, ca sa se desparta-n bucati mici-mici (ca doar e tocatura). Treaba asta dureaza cam 15 minute.

In paralel, se pun la muiat taiteii din fasole mung. Sunt aia fooooarte-fooooarte subtiri, se mai numesc si vermicelli. Nu-i nevoie sa fie fierti, trebuie doar sa torni niste apa fierbinte peste ei si sa astepti sa se moaie.

Cand carnea e prajita, se adauga taiteii deja inmuiati si, daca mai e nevoie, o lingura-doua de sos de soia.
Photobucket
Cam despre asta a fost vorba, sper sa mai gatesc ceva cat de curand, ca ma incearca o lene... ceva deosebit :p

Etichete: , , , , , , , ,