Restaurantul meu preferat

Photobucket
Este, din pacate, cam departe de Bucuresti. Pana la Cluj fac cam 6 ore, deci e destul de complicat sa ajung la Baracca pe cat de des am chef. Dar de fiecare data cand o fac, it's pretty legendary. Cum a fost si ultima data cand am trecut pe acolo, la inceput de iunie.

Am avut parte de un pranz care a durat vreo sase ore. Si m-as mai fi intins o vreme daca nu aveam bilete la TIFF (stupid Sofia Coppola, ruining my lunch! :)) Mi-a fost tare greu sa aleg din meniu, pentru ca prea multe sunau apetisant. Prin urmare s-a intamplat ce vedeti mai jos.

Totusi pozele nu mi se pare ca puncteaza suficient cat de bine sunt executate preparatele - mielul si pieptul de rata - lovely pink si fragede, spuma de wasabi - o revelatie, brunoise-ul perfect executat, o grija pentru detalii cum n-am prea mai vazut pe la noi prin bucatarii.

Cat despre preturi - cu banii cu care mananc la Baracca as lua o masa la o carciuma dubioasa si plina de pretentii din Centrul Vechi, dupa care m-as umple de nervi, spume si probabil bube. Sincer, am fost fooooarte atenta, si nu am reusit sa gasesc ceva gresit in niciuna dintre farfurii. Aromele se completau la fix, ingredientele erau gatite cu foarte mare atentie, iar eu n-am avut la ce sa fac mofturi :))

Am inceput cu vreo trei antreuri, insotite de o paine de casa excelenta, cu masline, rosii uscate si seminte.
Photobucket

Tartar de ton rosu, somon si spuma de wasabi, cu ou poché, reductie de sfecla si castraveti julienne
Photobucket

Terina de foie gras cu chutney de ananas
Photobucket


File de iepure pe piure de morcovi si brunoise de ardei gras cu branza de capra calduta, asezata intre foi de pain d'epices.
Photobucket

Cotlet de miel cu sos de curry verde, piure de cartof dulce si inele de ceapa (baza sosului, fondul de vita, se face in 36 de ore - asta ca sa aveti o idee cam se intampla la Baracca :)
Photobucket


Ton cu sos aromat cu tarhon si orez basmati (minunata combinatia tarhon-ton, iar orezul era delicios)
Photobucket

Tarta cu mere caramelizate si creme brulee
Photobucket

Mousse de ciocolata cu inghetata (toata ciocolata folosita la Baracca - inclusiv banutul cu logo - sunt din ciocolata Callebaut)
Photobucket

Tort de lapte (asa fin si usor, pleci de la masa guilt free. bine, nu in cazul in care te-ai porcit cu 4 feluri de desert...)
Photobucket

Duo de ciocolata alba si neagra
Photobucket

Dupa vizita la Cluj, cand am aflat mai multe despre toata munca din spatele restaurantului, despre ingredientele folosite, despre eforturile depuse, I love it even more. Sper ca luna asta sa mai ajung o tura, ca mi s-a facut iar pofta rasfoind fotografiile.

Etichete: , , , ,