Bucatarie mica. Cica se poate :))

Eu am inceput sa gatesc intr-o bucatarie minuscula. Daca eram trei oameni, deja ne dadeam capete-n gura, ne blocam si nu mai puteam iesi. Intre timp am upgradat-o undeva la vreo 16mp, da' tot nu am loc, ca am reusit sa adun toate cratitele, oalele, farfuriile si farfurioarele care mi-au cazut in mana. (Am dat acu' o fuga pana-n locul cu pricina si-am numarat din scurt 197 de farfurii si boluri, excluzand cani, tavi, oale etc. Am avut spor, ce sa zic :)). Deci tot n-am loc. Daca totul merge conform planurilor, hopefully o sa ajung undeva la o bucatarie de cel putin 40mp si cel mult... cat o sa-mi dea voie peretii exteriori.

Da' ce vroiam sa zic e ca am dat peste video-ul de mai jos, de la Ikea (spatiimici.ro) and I just loved it, deci bucatariile mici nu-s un lucru asa rau, unless you're a hoarder and a clutterer si atunci nici Ikea si nici cei mai misto designeri si decoratori nu te mai pot ajuta, cuz u need professional help, ca prolly n-ai toate tziglele pe casa (persoanele care scriu pe acest blog sunt, evident, excluse :))
PS - cand cresc mare, o sa am si eu insula in bucatarie. sau trei. sau un arhipelag

Etichete: