Perete gol de bucatarie, caut companie colorata

Ieri a fost ziua Andrei, my bff (la multi aaani!). Daca acu' doi ani i-am facut un tort de clatite cu 24 de straturi si tot atatea briose cu afine, tura asta doar am ajutat-o sa-si recoreze casa (mai exact un perete :)) Si pentru ca ea mi-a dat tema sa-i gasesc imagini numai bune de pus in rama, m-am pus pe rascolit in arhivele mele si-n baze de imagini si naiba mai stie pe unde amnimerit. Problema e ca daca Andra ramane pe mana mea, o sa ajunga sa aiba un perete plin cu fotografii de tarte, placinte, porci si fripturi de vita-n sange. Nu stiu ce parere o sa aiba despre asta :))

Deci cum cautam eu imagini pentru Andra, am gasit niste tablouri pentru mine (tipic). Am descoperit un site care se cheama Pendulum.ro si are tot felul de chestii vintage-shabby-chic, important e sa mai gasesc eu loc pe pereti (dar avand in vedere ca ieri m-am hotarat sa acaparez cu bucataria si vreo jumatate din hol - ca nu se mai poate! - zic ca s-o gasi ;)

'Nywayz, am zis sa share with the group, poate mai bateti si voi un cui prin bucatarie, ca eu sigur asa o sa fac, macar asta de mai jos tre' sa-l cumpar, ca sa fie clar cum sta treaba :))
Plus c-am mai gasit si altele
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
(pozele nu vin in set, doar le-am grupat eu asa, ca sa nu dau prea mult scroll down :))

Etichete: ,