Pulpe de pui cu tarhon si cartofi copti cu paprika afumata

Photobucket
Habar n-am cum am ajuns la combinatia asta de arome - cred ca de vina a fost o vizita prin piata. Mi-e clar insa ca s-a mancat mult si bun, cu prieteni dragi.

Pulpele de pui le-am crestat si le-am frecat cu un amestec de zeama de lamaie, tarhon tocat marunt si sare, iar cartofii i-am mozolit cu putin ulei de masline si cateva lingurite de paprika afumata. 
Photobucket

Astfel, cartofii au intrat in tava de la Ikea (aia de baza, mare, incapatoare si dotata cu grill - everybody should have one)...
Photobucket
Photobucket
...iar puiul - hopa sus, pe gratarul pus deasupra.
Asa a intrat tava la cuptorul incins la 200 de grade, pana ce puiul s-a rumenit pe toate partile (l-am intors la un moment dat, cand am rascolit si cartofii). Nu stiu cat timp sa fi trecut, dar cred ca s-au scurs vreo doua beri, iar la final treaba arata asa:
Photobucket
S-a mai intamplat pe masa si un sos aioli (muuult usturoi bun bun) si-o paine irlandeza cu faina integrala si seminte de tot felul. Dar despre acestea, intr-un episod urmator. Photobucket

Etichete: , , ,