Supa minestrone

Photobucket

E mama si cu tata tuturor supelor cu legume. Comfort food de natie italiana, reteta se poate modifica in functie de anotimp, de ce ai prin frigider si de chef. La mine a fost un mix.

Am insirat urmatoarele:
Photobucket
Intr-o oala mare am incins uleiul de masline si am calit ceapa cateva minute, pana a devenit transparenta, apoi am adaugat si morcovul la perpelit. Photobucket
Dupa doua minute, am trantit in oala si restul jucariilor, am turnat apa, supa de vita, rosiile cu zeama lor cu tot, cimbrul, sarea, piperul si frunza de dafin on top si am lasat supa sa fiarba sub capac, la foc mic, vreo ora.
Photobucket
In ultimul moment m-am prins c-ar merge si un fir de rozmarin, ba si niste paste in toata treaba, asa ca pe ultimele zece minute in zeama au fiert resturile dintr-o cutie de farfalle. A iesit supa multa si buna, consistenta si prevestitoare de toamna (sau cel putin eu asa sper, ca-mi place cu burnita).


 Photobucket

Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,