Mancarea de la Londra - ziua 4 // Borough Market

Buna dimineata si bine ati venit la o noua plimbare prin Londra. Poftiti in double-decker, prima oprire: Borough Market.
Am fost avertizata ca piata o sa-mi placa mult de tot, pana la nivelul la care o iau usor razna. Nimic mai adevarat.
Am gasit o multime de bunatati, de la fructele si legumele care nu puteau lipsi, la bere, cidru & prosecco, plus o gramada de feluri de mancare gata preparate ori care se produceau la fata locului: sandwich-uri cu rata, carnati englezesti cu mustar si hrean, curry-uri, stridii desfacute la botu' calului, mancare libaneza, branzeturi de tot felul, condimente, cocktail-uri, smoothie-uri, ice tea, prajituri de casa - you name it.  Asa ca aruncati un ochi mai jos, comentariile mele-s redundante.
Pe final m-am infipt si eu in niste carnati englezesti deliciosi, cu-n mustar asa de bun ca l-am lins de pe servetzel.
O bere, un bubbly rose si-un curry mai tarziu, mancat pe-o bordura, lang-o florarie, nu ma mai dadeam plecata.
Dar a trebuit sa ma urnesc. Am trecut de cateva restaurante...
...prin curtea unei biserici unde oamenii profitau de vremea minunata de aproape 30 de grade (Londra la inceput de octombrie - cine ar fi crezut?!) ca s-o puna de-un picnic...
...si spre London Bridge.
Pe seara am ajuns in Chinatown. Dar povestim si maine ;)

Etichete: , , , , ,