Mancarea de la Londra - ziua 6 // Barbecoa (Jamie Oliver & Adam Perry Lang)

Mda, se pare ca tot n-am terminat epopeea londoneza... Da' o sa fiu foarte scurta si la obiect ;)
In spatele catedralei St. Paul, la parterul unui centru comercial, am gasit restaurantul Barbecoa, semnat tot de Jamie Oliver, alaturi de Adam Perry Lang. Aici a trebuit sa facem o rezervare (am sunat la pranz pentru cina in aceeasi seara, deci nimic spectaculos, dar avand in vedere ca treaba tinde sa se aglomereze pe seara, e indicat).
Carciuma e mare, foarte luminoasa, iar noi am prins o masa chiar la geam, cat sa ne benoclam la catedrala de peste drum.
Am inceput cu un bread board cu unt de casa (4 lire) ...
...si o portie de crispy pig cheeks (delicios!) cu cateva frunze de salata si niste conopida marianta cu arome indiene (8 lire)
La felul principal Iv s-a inhamat la un cotlet de porc (maaaare) cu frunze verzi de kale (un fel de varza) sotate si piersici in bourbon (17 lire), 
am impartit garniturile: cartofi prajiti in untura de gasca (4 lire) si piure de cartofi cu usturoi copt (4 lire), 
iar eu m-am bagat la o friptura de vita (dry aged rump steak) cu vinete si niste verzituri (19 lire)
Medium rare, desigur :)
Desert nu am mai luat, ca oricum n-am putut termina felurile principale. Dar la iesire am tras cu ochiul in bucataria deschisa
Toata distractia, plus doua ape si doua beri a fost vreo 75 de lire. Cam mult, daca e fac o comparatie cu Petrus. Dar average pentru un restaurant cu pseudopretentii din Londra.

Etichete: , , ,