Writer's block // Enira, Bessa Valley

Cred ca am mai mentionat aluziv de cateva ori, dar acum e clar - I have writer's block, sper ca nu-i writer's burnout. Cert e ca nu mi se mai leaga cuvintele-n propozitii. Thank God, nu aveam cine stie ce talent de pierdut, asa ca paguba nu-i mare, da' tot nu ma bucur :-| 

Si cum mi s-a zis ca treaba se rezolva, printre altele, si cu un pahar de vin bun, mi-am amintit de vizita in podgoria Enira, la Bessa Valley, la inceput de septembrie. 
Poate nu ajungeti acolo, dar daca sunteti strategic amplasati langa un raft cu vinuri Enira, merita incercat vinul bulgaresc, cum ar fi BV 2007 - un cupaj opulent de Merlot, Cabernet Sauvignon, Petit Verdot si Syrah, dar si Rose 2009 mai usurel, proaspat, cu note citrice-vegetale. (not to worry, n-o sa umplu blogul cu review-uri de vinuri, ar trebui sa stiu mai multe adjective decat am eu la momentul de fata in vocabular. plus ca ar trebui sa ma si pricep la vinuri :))

Etichete: , ,