Supa de legume coapte si linte verde

E easy comfort food, lejer de iarna, e gata in 45 de minute (din care 5 minute tre' sa faci chestii, restul sa astepti. Rezulta 4 portii gustoase si ieftine (cam 1 leu/portie dupa calculul meu).

Am luat 250g de morcovi, 250g de pastarnac si 1 ceapa. Le-am taiat in cubulete, le-am amestecat cu 2 linguri de ulei de masline, 1 lingurita de fulgi de chilli si 2 de chimion (plus ceva sare & piper) si le-am pus intr-o tava care a intrat la cuptorul incins la 190C. Acolo a stat 40 de minute, pana ce legumele s-au copt si erau pline de aroma si dulceata.

Intre timp, am fiert 200g de linte verde in 2 litri de supa de legume (aproximativ 20 de minute). Cand legumele au fost gata, le-am adaugat in supa, am mai dat-o intr-un clocot si asta a fost. Merge si niste coriandru proaspat sau patrunjel on top.

Eu asa mi-am petrecut inzapezirea de duminica :) Voi cu ce va laudati?

Etichete: , , , , , , , , , ,