Cu drag, despre Simbio

French Toast
S-a facut fix jumatate de an de cand am fost prima data la Simbio. Era o sambata dimineata, eu n-aveam chef, iar Cookie si mai putin, si ne impleticeam pe strada, incercand sa evitam transeele de pe strada Selari. Nici n-am nimerit carciuma din prima, am trecut pe langa ea fara s-o observam. Abia dupa ce am ajuns in capatul strazii si ne-am intors, am intrat pe usa micutului bistro de peste drum de Bordello.
Oua Florentine
Atunci am cunoscut-o pe Dana, care e responsabila cu toate lucrurile bune care se intampla aici, dar si cu noile mele vicii. Ea m-a invatat ca in diminetile de weekend sa beau Mimose cu prosecco si suc de portocale, de parca mai aveam nevoie de inca un obicei din asta ;)
Mimosa
Cand merg acolo ma rasfata cu toate tampeniile care-mi trec prin cap, inclusiv jumatate de portie de sandwich cu sunca de curcan - jumatete cu salata de ton.
Turkey Ham Sandwich & Tuna Salad Sandwich
 Sau smoothie-cu-ce-ingrediente-vreau-eu
Smoothie
Sau English breakfast la ora 21.00.
English Breakfast
Simbio e locul unde ajung cel putin odata pe saptamana pentru ca ma simt ca acasa, doar ca aici nu gatesc si nici nu spal vasele (care chiar sunt la fel ca acasa - Zara Home ;). Aici am avut lazy brunch-uri cu prietenii, am baut vin cu mama, bere cu tata, am povestit cu prietena mea Andra, am ascultat de 'nshpe ori playlist-ul cu Belle and Sebastian si Snow Patrol, si tot mai vreau sa ma intorc. 
Easy like a sunday morning 
Chocolate & Whiskey Mousse
Lick me ;) 
Take three

Etichete: , , , , ,