Ciuc Radler - combinatii inedite (4)

Sa ne intelegem: mie-mi place berea (that must be the understatement of the year :)). Dar pe cat de multe mofturi fac la mancare, pe atat de simple barbare sunt gusturile mele in ceea ce priveste berea: sa fie lager, sa fie rece, sa fie puternic acidulata si mai ales sa fie multa. Berea belgiana nu m-a prins niciodata, iar de combinatiile dubioase cu cirese si alte floricele nici nu m-am atins.

Asa ca atunci cand am dat peste Ciuc Radler eram pretty sure ca nu o sa ne imprietenim. O sticla cu 37% bere si 63% limonada mai tarziu, mi-a fost rusine de prejudecatile mele alcoolice :))

Bautura e foarte light (1,9% alcool), bine acidulata (just how I like it), cu un gust foarte fresh (limonada, doh!) si un after-taste usor amarui (cred ca asta lipsea din smoothie-ul meu de ieri ca sa fie perfect ;). All in all - very yummy. Prevad ca o sa avem o relatie de durata vara asta, cand o sa dea caldurile peste mine.

Si ca sa imi continui experimentele pe colegii de birou - de asemenea bautori de bere clasica - , am impartit Radler-ul cu ei. Mi s-a raspuns ca:
"Zici ca-i limonada"
"E usoara"
"Le-a iesit combinatia"
"E foarte buna"
"Mai ai sticle??!?!" 
Acum tre' sa fug sa mai cumpar :))

Etichete: , , , , ,