Salata cu mar & peste afumat - combinatii inedite (1)

Am primit urmatoarea tema: 
Mai Mazi draga, ia pune tu mana si gateste trei feluri de mancare cu combinatii inedite, ca prea ai stat degeaba in ultima vreme si doar ai frecat aeroporturile. Poate ti-o fi dor sa vezi cum arata bucataria.
Adevarul e ca mi-e un pic. Asa ca am executat prima combinatie, de mar cu peste afumat, intr-o salata pe care am descoperit-o luna trecuta si care a urcat rapid in topul preferintelor. Cine ma cunoaste, stie ca nu salatele sunt tema recurenta a meselor mele, asa ca asta chiar trebuie sa fie speciala. Well, cand am descoperit-o, am mancat trei portii, pana n-am mai putut sa ma misc. 

Not to mention ca e si foarte simplu de facut - trebuie doar sa amesteci niste ingrediente. Se aliniaza urmatoarele: peste afumat (file de pastrav sau macrou, rupt in bucati), felii de mar, ceapa verde tocata, fenicul taiat marunt, cubulete de sfecla. Se face un dressing din iaurt amestecat cu marar si hrean.
Se amesteca ingredientele intr-un bol incapator. Proportiile ti le stabilesti singur. Mie imi place cu mult mar (pentru textura crocanta) si multa ceapa ;)
La final, iti trantesti in farfurie dressing si mananci pana pocnesti. Eu asa am facut. 
Voi ce combinatii inedite practicati in farfurie? I need inspiration :)

Etichete: , ,