City Rush



As seen on TV, Facebook si prin oras, Avon a lansat un nou parfum. Se numeste City Rush, are arome de pruna, dalie neagra, note lemnoase si pe Milla Jovovich ca imagine. It’s urban-chic, with a sophisticated twist si se adreseaza “femeii puternice si independente, increzatoare in frumusetea proprie”. Ce e surprinzator insa e ca cei de la Avon au considerat ca si eu as fi un asemenea specimen, asa ca m-au cooptat in campania online de lansare. 

*soc si groaza*

I was pretty flattered cand am fost cooptata in campanie, considering ca my sense of style & fashion graviteaza in jurul unor Conversi gri, pe care ma incapatanez sa-i port din 2006 (si acum imi aduc aminte cum m-am inghesuit cu ei in primul rand de la concertul Depeche Mode. heh, those were the days) si niste boyfriend jeans rupti de parca as fi iesit dintr-o situatie ce a inclus o haita de maidanezi.

Asa ca, imediat ce-am venit de la Viena, m-am rostogolit din avion intr-o sedinta foto (ca doar asta fac femeile puternice si importante, doh :p), unde dintr-o aratare ciufulita, incercanata si cu o camasa sifonata m-am transformat (pe mainile unor stilisti, doar nu prin forte proprii) intr-o don’soara cu smokey eyes, perfect curls, little black dress & high heels.
N-am fost singura in toata distractia, ci alaturi de Alina, Diana si Ana – fiecare dintre noi reprezentand un stil (eu cred ca sunt tocilara grupului, so that’s a first :p), dupa cum se poate vedea in proaspat lansata aplicatie City Girls.

But enough about me. Ce e important e ca pe pagina de facebook Avon Space, in urmatoarea luna, se va desfaura un concurs stylish, care se lasa cu parfumuri si alte bunatati City Rush. Mecanismul e simplu:
P.S. – Se pare ca de la un blog de food la unul de street style nu-i nevoie decat sa mut obiectivul (50mm f/1.8) camerei foto din farfurie in strada. In saptamanile urmatoare urmeaza sa o ard très Garance Doré prin diverse locuri si pe la diverse evenimente, fotografiind outfituri that catch my eye. 

P.S.2 – Parfumul City Rush poate fi cumparat doar daca e comandat din catalogul Avon. Asta desigur, daca nu castigi unul la concurs ;-)

Etichete: , , , , ,