Ce am invatat


Vineri seara pregateam un kısır (lasa ca vedeti voi zilele astea) si am ramas fara ulei de masline. Era prima data de cand m-am apucat de gatit cand mi se intampla asta. Mai ramasesem fara faina, praf de copt, zahar, da’ niciodata fara ulei de masline. Si mi-am dat seama ca exact atunci, pe 22 februarie, se implineau 4 ani de blog de cooking (ca ala de despresii de adolescenta intarziata incepuse deja de ceva timp).

Si ce am invatat in tot acest timp?
  1. Grasimea face totul mai bun
  2. Carbohidratii fac totul mai bine
  3. Pink wine makes everything me slutty
  4. Mai bine sa ramana decat sa nu ajunga
  5. The 3 seconds rule are nenumarate extensii
  6. Nu trebuie sa-ti fie frica de unt
  7. Talentul in bucatarie e ceva ce poate fi invatat
  8. Patrunjel, usturoi, ardei iute. The holy trinity
  9. Trei creveti carnosi sunt mai buni decat un homar
  10. Mancarea buna nu e una complicata. Ingrediente bune si proaspete sunt suficiente
  11. Intotdeauna incinge bine tigaia
  12. Tapas is the only way I like to eat, otherwise I get bored (Ferran Adria a zis-o, da’ a fost spot on)
  13. The living room is overrated. The kitchen is always too small
  14. Bread, butter, love 
  15. Bacon

Etichete: ,