In vizita la Cookie Jar


Ea e Anca. Pentru cine nu stie inca, ea face cele mai frumoase torturi. Ever. E simplu de tras concluzia asta daca arunci un ochi aici. Eu m-am convins ca sunt si cele mai bune dupa o seara in care am abuzat de niste felii de tort cu zmeura si fistic.

Acum doi ani si-a deschis un blog dulce - Cookie Jar, iar anul acesta si-a deschis si un loc magic, unde face toate minunile astea de care ziceam. Saptamana asta i-am facut Ancai o vizita la "atelier". M-a primit cu ceai cald, briose pufoase si zeci de prosecco marshmallows

Cat Anca a mesterit cele mai frumoase flori de vanilie din sugar paste, am povestit si despre cum e sa lucrezi toata ziua intr-un fel de basm cu personaje colorate, intr-un loc care miroase a prajituri proaspat scoase din cuptor, are pereti imbulinati si flori proaspete. Am plecat nu doar high on sugar, dar si mult mai happy - Anca e unul dintre cei mai luminosi oameni pe care-i cunosc. Asa ca sper sa nu o iau prin surprindere daca ajung iar sa-i bat la usa pentru inca o doza de good vibrations.

Ce vroiam de fapt sa spun e ca azi e ziua Ancai. La multi ani!

Etichete: , , ,