Naut cu praz si dressing de iaurt & curry

Cred ca trec printr-o perioada de redescoperire a nautului. Bear with me.

Am scurs 1 conserva de naut, am clatit-o (am incercat apoi sa usuc boabele, da' adevarul e ca nu prea am avut rabdare :p) si apoi le-am turnat intr-o tigaie incinsa cu 3 linguri de ulei de masline.

Am prajit nautul vreo 3 minute (din cand in cand mai pocneau boabele de parca erau popcorn :)), apoi am adaugat in tigaie si jumatate de praz (partea alba, cam pana incep frunzele), taiat in doua, pe lung, si apoi in felii subtiri. Toata treaba am sotat-o vreo 5-7 minute, pana ce nautul s-a mai rumenit, iar prazul s-a muiat.

Fix la final am pus si 1 catel de usturoi maruntit si coaja rasa de la 1 lamaie. Am amestecat si am luat tigaia de pe foc. Am pus nautul intr-un bol si cat s-a mai racit m-am ocupat de dressing: 3 linguri de iaurt le-am amestecat cu 1 lingura de pudra de curry (eu am folosit un mix Madras picant care zacea printr-un borcan, dar feel free sa va jucati cu ce masala vreti), sucul de la jumatate de lamaie si sare. Am turnat dressingul peste naut, am mai presarat 1 legatura de patrunjel si 2 fire de cepe verzi taiate marunt, am amestecat si cam asta a fost pranzul de azi. 

Etichete: , , , , , , , , , ,