Repetitii pentru Paște, la GoodFood


In luna martie, cand afara inca mai erau vijelii si zloata, iar ghioceii nici nu aparusera pe la semafoare, intr-o bucatarie conspirativa daduse Pastele peste noi. Se intampla sa fim o gasca de la GoodFood care n-avea treaba pe la birou si se pusese pe inrosit oua. Ce s-a intamplat exact, vedeti in revista de aprilie, acum pe o taraba near you. 

Ce pot eu sa spun e ca yours truly a facut prima pulpa de miel din viata ei, care s-a intamplat sa ajunga si pe coperta (rub-ul de rozmarin + coaja de portocala + usturoi works wonders, da' mai multe despre asta, cu alta ocazie), iar colega mea Ioana a facut (sa ma ierte mama si bunicile mele) cel mai bun cozonac pe care l-am mancat ever-ever-ever vreodata ever in viata mea. Deci get it while is hot.







Oana da mai multe din casa, aici.

Etichete: , ,