Tocana marocana de curcan cu caise confiate & linte

Carne frageda, sos aromat si consistent, putine calorii - tocana asta are tot ce-i trebuie ca sa se mai intample pe la mine prin bucatarie. Mai complicat a fost sa adun toate ingredientele - restul a fost simplu.

INGREDIENTE
4-6 portii, 45 de minute - 1 ora


Intr-o tigaie incapatoare (cu pereti inalti) am incins 1 lingura de ulei de masline si am calit ceapa, usturoiul si ghimbirul. Am adaugat sare si piper proaspat rasnit si am amestecat pana s-a inmuiat ceapa. Vreo 8 minute.
Apoi am adaugat curcanul si l-am ametit prin tigaie vreo 5 minute, pana s-a rumenit putin. Am adaugat mixul de condimente, lintea, caisele tocate si zeama de lamaie.
Dupa care am turnat supa de pui si-am lasat sa fiarba incet vreo juma' de ora or so, pana ce carnea a fost frageda, iar supa a scazut. 
Am amestecat tocana cu patrunjel si seminte de rodii si-am impartit-o cu prietenii. Mancarea impartita cu prietenii e intotdeauna mai buna, in caz ca nu era deja evident.

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,