Somon cu dovlecei si salata

It's the simple things. Ca o cina care e gata in mai putin de 15 minute de cand am intrat in casa si pana m-am asezat la masa.

Am spalat un dovlecel. L-am taiat in doua, apoi in alte doua (deci patru, deci sferturi) apoi in cubulete. Le-am picurat cu o lingura de ulei de masline si le-am tavalit cu putin piper proaspat rasnit si sare de mare. Le-am aruncat intr-o tigaie incinsa.

Intr-o alta am asezat o bucata de file de somon, cu pielea in jos. Nu l-am miscat cateva minute, vrei 3, timp in care pielea s-a rumenit si s-a facut crocanta (Stiu multa lume care nu mananca pielea de peste. Intr-adevar, daca nu e gatita bine, e cam neplacuta. Dar daca e crispy and crunchy e un vis. Plus ca pielea de somon are concentratii de acizi grasi Omega 3, adica din aia sanatosi. Cine se ingrijoreaza din princina mercurului - ei bine, ala se gaseste in tot pestele, asa ca daca arunci pielea nu te ajuta cu nimic.). Apoi l-am intors pe cealalta parte si l-am mai tinut vreo 2 minute in tigaie, cat sa ramana roz in mijloc. Nu-i nimic mai neplacut decat somonul overdone (ba da, vita Black Angus well done. sad, sad, sad).

In tot timpul asta, am mai scuturat dovleceii in tigaie, iar la final am aruncat peste ei un catel de usturoi maruntit si o mana de patrunjel.

Langa treaba asta a venit o salata de frunze verzi, cu un dressing simplu de lamaie & ulei de masline extravirgin.

Voi ce mai mancati pe repede inainte? Need inspiration pentru zilele astea superuberextrahyperaglomerate. k thx bye!

Etichete: , , , , , ,