[giveaway] Fake X'mas

Undeva pe la inceput de ianuarie m-a lovit melancolia post-jumari cand mi-am dat seama ca ziua mea a trecut, la fel si toti mosii, impreuna cu revelionu' si ce alte distractii din astea au fost inlantuite in perioada noiembrie-decembrie. Ceea ce inseamna ca s-a sfarsit si cu seria de cadouri, fundite, goodie bags. Si ma gandeam ca viata e pustiu.

On an actually related note, inainte de Craciun, am facut la birou un schimb de cadouri dubioase cu colegii. Si cand zic dubioase, e pentru ca asta a fost chiar tema. Eu am primit (pe langa un coffee maker pe care-l pui la bricheta de la masina - thanks, dearest o.O) un ceas cu alarma care se aprinde-n culorile curcubeului. One way or another (aveti rabdare, ca any minute now o sa reusesc sa ajung si la subiectul postului), ceasul a ajuns in dormitor, in incerarea mea de a merge dimineata la sala folosind toate tziuitoarele disponibile prin casa. Deci am fixat ceasul sa sune la 7:00 si, de prin februarie, in fiecare zi el suna sa ma trezeasca. Ce-i drept, la ora 7:00 seara, cuz I'm not that tech savvy. Or that bright. Ma rog. Si suna cu - atentie! - melodia de la "Jingle Bells". Motiv pentru care, de fiecare data cand ma gasesc pe acasa la ora aia, ma umfla rasul. Si ori de cate ori ma gandesc sa scot naibii alarma aia, mi se pare prea funny sa renunt la ea.

Eh, si in seara asta, la auz de colinde, mi-am dat seama ca mai sunt 6 luni pana la Craciun. Si de ce sa nu sarbatorim mai devreme? (Eu de ceva timp ma tot gandesc sa-mi serbez ziua si pe 23 mai cand fac X ani si jumatate, ca prea sunt invidioasa pe cei care pot sa tina petreceri in aer liber, iar eu nici macar pe partie nu pot sa dau un vin fiert la apres ski, ca inca nu e deschis sezonul. maxim mi-ar iesi un chef sub umbrele pentru burnita de toamna).

Sau, mai exact, sa nu sarbatorim nimic, dar sa se lase cu cado'. Incepand de azi, in fiecare saptamana pana la Craciun, o serie de cadouri.

Deschidem lista cu ceva ce mi-e la indemana (deh, e 25 iunie fara 15 minute, can't be too resourceful la ora asta). Saptamana asta, sub fake bradul de la Chez Mazilique se intampla trei cadouri de Fake X'mas: trei carti Best of Good Food - Cele mai delicioase gratare (ca tot e momentul, si tot mai laudam mai jos ca omg, ce prostie am mai facut) si trei sortzuri de bucatarie Good Food. Am si eu combo-ul in cauza, asa ca garantez pentru el ;-)

So, cine vrea fake cado' (but oh, so real) de fake Craciun, sa lase un comentariu mai jos. Ca sa nu fie cu blank, let me know ce reteta ati gatit din Good Food si v-a placut. Eu, cand tocmai ma apucasem de gatit si renuntasem sa mai cumpar fashion magazines (mi-am dat seama ca sunt o cauza pierduta - nu se prinde nimic de mine) si le schimbasem pe Good Food, m-am indragostit de reteta asta.

Deci, game on? Ia agatati mai jos niste globuri cu sclipici si beteala :)) De azi si pana martea viitoare, cand anunt castigatorii.

UPDATE: Avem castigatori! Care va gasiti pe lista, dati un mail cu datele de contact, ca sa va pot trimite toate alea :-)

Etichete: , , ,