[concurs] Remember Sicilia sau cum sa ajungi acolo via o farfurie de fusilli furioase


Isi mai aduce cineva aminte de povestile mele despre weekend-ul lung in Sicilia? (care s-a lasat cu vizite prin piata de peste din Catania, cu mic dejun cu prosecco, cu plimbari pe Via Etnea, sau prin orasul vechi din Siracuza, dar si vederi spectaculoase spre Etna, de pe terasele din Taormina). Eu sigur nu l-am putut uita.

Tot acolo s-au intamplat si cele mai delicioase mese pe care le-am mancat in Italia. Retrospectiv, cea mai memorabila a fost cea din Siracuza, unde la restaurantul Sicilia a Tavola am dat peste cele mai delicioase paste si unde am descoperit un sos simplu si savuros, de ansoa si pesmet (pe care de atunci tot vreau sa-l reproduc la mine-n bucatarie si sincer nu stiu ce mai astept).

Daca v-a placut ceva din cele de mai sus (eu una tot planuiesc o reintoarcere in insula, dar cu mai multe zile la dispozitie), aveti doua posibilitati - fie va luati un bilet de avion, fie aveti sansa sa castigati unul. Plus cazare.

Mai exact: 


Succes si carbohidrati va doresc.



*Daca n-ai auzit pana acum de Hutton, sa facem prezentarile. Si eu am aflat de ei de curand, si am auzit de bine. Sunt producatori de paste de la noi din ograda, mai exact o familie de ardeleni care de 20 de ani cu asta se ocupa. Doua generatii determinate sa pregateasca paste delicioase: au specialitatile lor, cum sunt 'Taiteii de nunta', dar si multe alte variante - de la clasicele penne, spaghette, lasagnette, pappardelle, conchighile si ce-ti mai trece prin cap pana la 40 de feluri si modeluri. Eu am ales fusilli, Cookie a jurat credinta spaghetelor. Game on!

Etichete: , , , ,