[Fake X'mas giveaway] Bunatati sanatoase de la Solaris



Azi s-a incheiat prima saptamana de Fake X'mas Giveaway (aici am povestit ce m-a apucat), asa ca e timpul pentru round #2.

Nu stiu voi cat de pusi la punct sunteti cu programul, cu mesele regulate si cu mersul la sala. I know I try, da' asta nu inseamna ca-mi iese intotdeauna. Si ca sa salvez situatiile in care mi-e foame de-mi vine sa fur sandwich-urile colegilor, la birou am un sertar with a secret stash: pungi cu migdale si alune de padure crude, plus fructe uscate. Acasa am aceeasi combinatie impartita in multe borcane in care ma infig de fiecare data cand vreau sa mananc si n-am ce ori cand sunt pe fuga.

Asa ca giveway-ul de azi vine de la Solaris si e facut pe modelul borcanului meu cu bunatati. Si avem asa:

Cine vrea all the goodies de mai sus, se procedeaza in felul urmator: se alege unul dintre produse  si se lasa un comentariu cu o idee de snack rapid si sanatos. De azi si pana marti. Incep eu: mere rase, amestecate cu migdale crude, zdrobite. Ta-dah!


Update


And the goodies go to...
Anca, congrats! Trimite-mi te rog un mail cu datele tale :-)

Etichete: , , , ,