[fake X'mas giveaway] Cina pentru prieteni, la Calif


Va aduceti aminte povestea cum ca la Califatul Iancului se gaseste un kebab care se numeste Mazilique? Nu intamplator, ci pentru ca eu am facut reteta - all light & healthy si plina de patrunjel.

Ei bine, giveaway-ul de astazi vine fix de la prietenii de la Calif - e o cina la care puteti merge impreuna cu alti 3 prieteni. O sa vi se intample ceva bun acolo, I'm 100% sure. Pe langa kebabul mesterit de mine, o sa mai gasiti o gramada de chestii misto, cum ar fi dil kebab, lahmacun, peymacon, falafel, humus - all sorts of yumm stuff.

Si pentru ca bricoland colajul de mai sus mi s-a facut nu doar pofta, ci si dor de Istanbul - unul din ala greu, de te doare sufletu' (cred ca daca in urmatoarele ore primesc un mail cu subiectul 'Hai la Istanbul', nici macar nu o sa-mi fac bagajele, o sa plec si gataaaa), m-am gandit la urmatorul exercitiu:
Ca sa castigati cina la Calif, lasati mai jos un comment in care imi spuneti de ce vreti sa mergeti la Istanbul. Sau de ce ati reveni. 
Astept postarile voastre pana marti seara, cand probabil eu voi fi deja cu nervii franjuri dupa atatea idei de luat lumea-n cap pana la Bosfor.

But wait, there's more! Cina de la Calif vine la pachet si cu niste alte lovely Turkish things: ceasca de cafea, zaharnita, rasnita & suport de ou.


Asa ca have fun dreaming of Istanbul, I know I will ;-)

Update


Draga Carmen-Ana, te rog trimite-mi un mesaj sau mail cu datele tale de contact. Felicitari!

Dragi cativa dintre voi, imi pare rau, dar nu ma pot abtine: este Istanbul si nu IstaMbul :-)

Etichete: , ,